helloooo

hej alla där ute jag är så ledsen att jag inte har kunnat bloggat men jag har varigt upptagen också han lösenordet inte funkat... men nu har jag bytt det så nu gå det att logga innn igen!!!
hahaha igår (söndag) ramla jag ner för trappan med huvvet före hahahh okejj det var faktist inte så kul... alma kom hem till mig idag ja ehheh vi gjorde en gätte god smothie men hon skulle gå innan den blev klar så jag ficka allt själv mohaha!!! jag har jätte ont i foten sen igår men det är bettre!!!
och just det jag får börja träna nu igen för jag hade ju ramlat och slått i min svanskota men nu är den bra igen så nu får jag börja träna igen!!!! yyeeeaaaaa äntligen kändes som det skulle ta år och dar innan den skulle läka men igentligen tog det bara två väckor
godnatt och sov så sött!!
kraaamizzar
MeeSweet
  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0