gbgs horseshow!

hej alla jag har precis kommit hem från gbgs Horseshow! det var as kuuul det var först ngn hoppning för ungdommar typ 1,40 cm högt! och sen stependiumutdelning och sen 30 min rast och sen kom GP ponnyn och då vann ELIN! grattis! och sen kom frihetsdressyr och sen kom ehehee jusdet agilyti med hundar (SÅKLART) och sen kom hjunkhanan tillslut! och sen internationell hoppning upp till två meter höga! asså hindrena , neeej innan det var det paus jag köpte fem "min häst" tidningar och två tjock nr STALLmagasinet! by by ha en jättemysig lördakväll

  titta inte på fula jag  hehehe 
BRA FILM + POPCORN = LÖRDGSMYS!!!
(och självklart goooodis!!)
=) ha en supermysig lördagskväll!!
Kraaamizzar
MeeSweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0